středa 29. července 2015

Zakynthos 2015

Ahojky, tak jak jsem slíbila, ukážu Vám fotky z naší dovolené :)
Byli jsme 2 týdny v Řecku, na ostrově Zakynthos a jedním slovem: BOMBA.
Pro mě to byla ta nejkrásnější dovolená, na které jsme s Davidem byli. Fotek mám přes 700, takže všechny je Vám samozřejmě ukázat nemůžu, ale vybrala jsem jen takový "výcuc".
Řecko jsem si zamilovala, krásná příroda, moře nádherné, na pláži málo lidí, lidé velmi milí, kamarádští :) Určitě se tam ještě vydáme a Vám to také doporučuji :)
Našli jsme si k sobě i kamarády, naše "sousedy" z vedlejšího apartmánu, se kterými jsme chodili do města na nákupy, na večerní drinky, pozdě do noci jsme si vykládali na terase a bylo nám fajn :)





Ale nejkrásnější, a také z něho mám nejvíce fotek, byl výlet lodí kolem celého ostrova :) Tak nádherné moře jsem v životě neviděla. Plavba trvala 9 hodin i s přestávkami na koupání, kterých jsme měli celkem tři. Samozřejmě nechyběla zastávka na nejznámější pláži Navagio s pašeráckým vrakem. Další bomba! 








Jak jsem říkala, fotek mám strašně moc, takže by se mi sem ani všechny nevlezly, proto jsem vybrala jen něco :) 
Z Řecka jsem opravdu uchvácená a stále se k němu ve vzpomínkách vracím a věřte, že ještě dlouho vracet budu :)

Pokud Vás teprve dovolená čeká, užijte si ji!
Krásnou středu

5 komentářů:

  1. Ach to moře - vypadá skvěle:) Jsem ráda, že jste si dovču řádně užili, nás to čeká až na podzim:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, pohoda a moře... :-) je dobře, že jste si to užili!

    OdpovědětVymazat
  3. Klaris, nádherné fotky, zavzpomínala jsem, když jsme na Zakynthosu byli také! Měj se krásně! Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)