středa 1. července 2015

Nákupy na dovolenou

Už minulý víkend jsem Vám psala, že jsme byli nakupovat v Břeclavi, ale až dnes ráno jsem se dostala k tomu, abych Vám své nákupy vyfotila :)
Nakupovala jsem převážně v GATE, kde mi padli do oka tři trička :) Poslední dobou se mi začala líbit oranžová barva, tak jsem neodolala a koupila si hned dvě :) největší radost mám z toho, kde je květinový nápis. Květinový vzor se mi začal hodně líbil :)
Plavky mám také z GATE, nevypadají "nic moc", ale oblečené se mi líbí a hlavně mi sedí, což je u mě nejdůležitější, protože u mě není nic horšího než kupovat plavky nebo podprsenky. V GATE kupuji plávky ráda, protože si můžete koupit jen vršek nebo spodek, nebo si to jakkoliv kombinovat. 
Plážová taška byla taky docela horor, protože jsem měla úplně jinou představu než jsem v obchodech nacházela.  chtěla jsem velkou tašku, do které dám opravdu vše, ale nakonec jsem svolila ze svých nároků. Do této 2 ručníky dám, k tomu přidám láhev vody, knížku a můžu vyrazit :) 
Žabky jsem si koupila proto, protože mi sandálky nepasují. Mám malou nohu a nízký nárt, takže mi je vše buď velké, plandavé a nebo mě to naopak škrtí. Bílé baleríny objevil David, to byla rychloakce, šup rup, bereme :)
Kdo mě zná, tak ví, že oblečení moc nenakupuji, ale když už se na to vrhnu, tak nakoupím vše potřebné, někdy i nepotřebné, přiznávám :)



Mějte krásnou středu

1 komentář:

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)