pátek 5. června 2015

První třešně :)

Včera jsme byli s mamkou po práci na třešně. Mám tu výhodu, že má cesta domů nabízí hned několik stromů s třešněmi, tak jsme toho hned využili a jeli si pár natrhat :)
Já jsem trhala spíše pro Davida, ten třešně zbožňuje a taky proto, že z nich dnes večer udělám bublaninu, tu mám zase ráda já :) Tak aby to bylo spravedlivé :)



A taky Vám chci ukázat mé kytičky z balkonu :) Není jich moc, jen truhlík na zábradlí a jeden na parapetu, ale bohatě mi to stačí :) Protože mě zdechne i kaktus, takže se vůbec divím, že mi něco vykvetlo :)



Tento týden je krásně, konečně teploučko :) Zítra plánujeme opalovačku a možná i první koupání :) 
Mějte se krásně, hezký víkend :)



4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti to kvete drahá dcero..užij si víkend...mamuša

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko hned bych si nabídla :o)
    moc hezky ti to kvetze...měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky!.-)Hezké dny....Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)