středa 24. června 2015

Narozeninové cupcakes, plánování dovolené :)

Ahoj, opět Vás zdravím po delší době :)
Minulý víkend jsme měli trošku náročnější :)
V sobotu jsem měla volno a večer nás čekala oslava 15. narozenin mé sestřenky, tak jsem se pustila do pečení cupcakes :) dalo mi to zabrat, první várka skončila v koši, ale druhá už se povedla :) Sestřenka měla radost a to je nejdůležitější :) Po rodinné grilovačce jsme se přesunuli za kamarády, posedět venku u vínka :)




V neděli jsme dlouho vyspávali a po obědě jsme se vydali do Břeclavi do nákupy. Konečně mám pár nových triček, mám v čem vyrazit na dovolenou :)
Ano, konečně už ji máme objednanou. V sobotu při vaření jsem tak okem mrkla na cestovní agenturu a hned mi padl jeden zájezd do oka. V pondělí jsem měla trochu pochybnosti, jelikož jsem na internetu přečetla hodně negativních recenzí na pláže, ale hned jsem je vypustila z hlavy. Kamarádka se tam vrací skoro každý rok a říkala že je tam krásně, tak už se těšíme :) A taky bych Vám už mohla konečně říct, kam razíme, že? Tákže, jedeme do Řecka, na ostrov Zakynthos, na 13 dní, odjíždíme za dva týdny v pondělí :) Ano,  jedeme autobusem, protože David do letadla prý nesedne. Myslím si, že po této 26ti hodinové cestě bude příští rok mluvit jinak :D Ale mě autobus nevadí, nasadím si sluchátka s muzikou a dřímu. Už se těším :) A jsem konečně ráda, že se nemusím stresovat, kam pojedeme, že už máme všechno vyřízené :)

To je asi tak z minulého víkendu vše, už pomalu sepisuji seznam věcí, jelikož já jich mám vždycky hodně :D Doufám, že to rychle uběhne a už budeme ležet u moře :)

A co vy, už máte naplánovanou dovolenou? Nebo ji také necháváte na poslední chvíli?
Byl někdo z vás na ostrově Zakynthos? :) A jaké máte zkušenosti s negativními recenzemi na internetu?

3 komentáře:

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)