pondělí 29. června 2015

Kino, procházka, grilovačka,.. :)

Máme za sebou další víkend :)
V pátek jsem zjistila, že jsem vyhrála soutěž u Michelle, jupííí. Ještě nikdy jsem nic nevyhrála, je to má první výhra :) Vyhrála jsem Míšinu knížku, už se na ni těším, určitě čekejte recenzi :)
V sobotu po práci jsme si s Davidem uvařili rychlý oběd, zapečené brambory, a přemýšleli jsme, co budeme celý den dělat. Já jsem vymyslela kino, David zvolil film. No, film, spíš pohádku :D Šli jsme na Mimoně v 3D :D Bála jsem se, že tam budeme nejstarší, ale kupodivu jsme nebyli :) A nakonec to bylo aj super, zasmáli jsme se, takže doporučuji, pro děti pecka :)
Po kině se nám nechtělo ani domů, tak jsme šli ven. Chtěli jsme jít na zmrzku, ale bylo už zavřené, tak jsme se šli aspoň projít, po dlouhé době :) Večer jsme si dali zmrzku z mrazáku a vegetili jsme u TV :)

Foto u rybníka, omluvte Davidův výraz, on se prostě normálně tvářit neumí :D
V neděli jsme si trochu přispali, oběd jsme vařit nemuseli a děti taky nemáme, takže leháro :)
Před obědem jsme jeli koupit dárek a vyrazili jsme k Davidovým rodičům na oslavu narozenin :) Grilovali jsme výborné maso, dojela jsem úplně přejezená.

Dneska jsem v práci jen do 12 hodin, protože jdu k doktorovi na kontrolu. Hlavně už začínám pomalu prát a žehlit na dovolenou, takže nudit se určitě nebudu.

Dnes ráno jsem vybírala schránku a co jsem nenašla. Pohled od nejlepší kamarádky ze základy z Ibizi, který mi posílala před 2 měsíci a už jsem ani nedoufala, že mi přijde. Sice mi ho napsala španělsky, z překladu nevím hlavu patu, ale mám obrovskou radost :)


A jaký jste měli víkend Vy?

6 komentářů:

  1. Krásně jste si to užili , co???

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko bezva víkend jsi měla :o)
    Já v sobotu byla na tancovačce a neděle byla lenošivá :o))))
    měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky většinou máme neděli lenošivou, to musí být :-)

      Vymazat
  3. Super víkend! Jinak za tu soutěž jsem moc ráda - knížka už cestuje, tak snad se bude líbit:) M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)