středa 10. června 2015

Jak málo stačí k radosti :)

Opravdu, ani jsem netušila, že bych se mohla radovat z takové maličkosti :)
Už delší dobu jsem brouzdala na internetu a hledala nějaké povlečení, které by se mi líbilo a bylo za rozumnou cenu :) Až jsem to tak nějak vzdala. A potom jsme jeli na nákupy do města a hned jsem ho uviděla :) Nešlo odolat, krásně se nám do ložnice hodí a je příjemné na dotek, spí se nám jako v bavlnce :)
(Kik, 279 Kč)




Tento týden mám hlavu jako balon, vybírám totiž dovolenou. Pořád nevíme kam :( Máme vybrané Řecko na 13 dní, za super cenu, ale není tam vyfocené moře, ani pláže, mám strach, aby to nebylo něco škaredého. Chorvatsko se pohybuje taky kolem pěti tisíc, tak ještě uvidíme. Třeba to nakonec riskneme a bude. A nebo až se rozhoupeme, tak zájezd bude vyprodaný :D I to je možné :)
Kam letos razíte na dovolenou vy? :)

Mějte hezký zbytek týdne

1 komentář:

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)