pátek 29. května 2015

Posedlost - Emily Maguire

Anotace

Sarah je premiantka a bezproblémová dívka ze středostavovské rodiny. Až do dne, kdy jí do života vstoupí Daniel Carr, učitel angličtiny a vzorný otec rodiny. Spojuje je obdiv k Shakespearovi a... sex. Sex plný násilí. Probudí se v nich bestie, která brzy ovládne nejen jejich těla, ale i jejich mysli, životy. A když pak Daniel náhle ze Sářina života zmizí, upne se Sarah k sebezničující snaze jej najít, získat zpátky anebo nahradit. Fyzická vášeň se stává posedlostí a hledání lásky přerůstá v otázku života či smrti. Při snaze zkrotit tu bestii v sobě samé trpí Sářino okolí, trpí Daniel a ze všech nejvíc trpí ona. 
Skandální téma milostného poměru žačky s učitelem není pro mladou australskou autorku Emily Maguirovou samoúčelné, je prostředkem k dokreslení možných povah sexu, autoritářství, závislosti a posedlosti. 
Ukazuje, jak jedno setkání či jediný okamžik dokáže změnit celý život.

Můj názor

Musím říct, že touto knihou jsem byla hodně překvapena. Na začátku byl nedovolený sex s učitelem, tak jsem si říkala "Super, další stupidní román o sexu." Ale postupem času a s dalšími stranami jsem se od knihy nemohla odtrhnout. Děj se různě prolínal a nakonec z něj vyšel spíše psychologický román, ne-li drama. Vážně se mi kniha hodně líbila a pokud máte jako já rádi psychologické knihy nebo i filmy, určitě si tuto knihu přečtěte :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)