pátek 8. května 2015

Ložnice - před a po

Já bych snad i zapomněla! V březnu jsem Vám ukazovala své před a po obývacího pokoje a kuchyňského koutu :) Dnes Vám přináším fotky z naší ložnice :)
Už dříve jsme měli ložnici do zelené barvy, tato barva se mi začala hodně líbit, je taková uklidňující, a v kombinaci s bílou je podle mě perfektní :)

Zelená barva: Je barvou přírody, rovnováhy, klidu a naděje. Působí uklidňujícím dojmem a pohled na zelenou barvu napomáhá regeneraci a načerpání nové síly. Lidé mající rádi tuto barvu budou více ochotní rozdávat lásku a pomáhat motivovat ostatní.





A jak jste na tom Vy se zelenou barvou?


6 komentářů:

  1. Spalna je krasna...my mame tiez teraz zelenu v spalni, ale po rokoch ju uz ideme vymenit za bezovu...mozno zase o par rokov sa vratime k zelenej :-) Velmi pekne to mate zladene a s tou bielou to vyzera uzasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné! Zelenou mám také ráda. Pokoje však máme vymalovány bíle, tak třeba někdy v budoucnu dojde ke změně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Izba pôsobí príjemne...biely nábytok je dobrý, dá sa vždy zmeniť dojem izby malovkou, zelená lucerna krásna, zelenú momentálne najviac na rastlinách a vonku..krásne Klárka...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)