pátek 29. května 2015

Lepší nálada :)

Krásný pátek všem :)
Musím říct, že se sluníčkem vykoukla konečně i dobrá nálada :) 
Nikdy jsem nemyslela, že by mohlo mít počasí vliv na to, jak se cítím, ale tento týden jsem se o tom přesvědčila. Bylo škaredě, zima a pršelo a tak jsem se cítila i já. Slabá, pořád unavená, nemilovaná, nepochopená, ubližovaná, nerespektovaná. Ale dnes už se cítím líp, těším se domů, těším se na víkend a bude to určitě fajn :) 
Mám prostě radost ze života, a to jen proto, že konečně vykouklo sluníčko, věřili byste tomu? :)

Smutek

"Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je."

"Proto: Žij podle svojí víry. Dělej to, co ti radí srdce... To, co chceš... Lidský život je divadelní představení, které se hraje bez předchozích zkoušek. Zpívej, směj se, tancuj, měj rád... a žij intenzivně každý okamžik svého života... dříve, než spadne opona a hra skončí bez potlesku."

Mějte krásný víkend

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)