úterý 19. května 2015

Když se daří, tak se daří..

Čauky všichni :)
Opět Vás vítám po delší době, jsem poslední dobou poněkud zaneprázdněná :)
Začnu sobotou. Byla jsem v práci, než v 9:30 dojel taťka, že by potřeboval hodit do města, jeho autem, že mě v práci vystřídá mamka. Sice jsem nevěděla, kam chce jet, ale zavezla jsem ho tam. Teprve ve městě jsem se ho zeptala, kam ho mám zavést. Zaparkovala jsem a řekla jsem mu, že počkám v autě, ale přesvědčil mě, abych šla s ním. Když zamířil do cyklo obchodu, začalo mi to být podezřelé. Už delší dobu jsem si totiž přála kolo, abych mohla jezdit do práce na kole a konečně začala něco dělat pro svou kondičku :) Ale ještě jsem si pořád myslela, že si jede koupit něco sobě na kolo. Byla tam fronta, tak jsme se zatím dívali, a najednou taťka řekl: "Tak si vyber." Vůbec jsem nechápala, přemluvil mě, ať si nějaké zkusím. Tak jsem se projela a hned to první mi padlo do oka :) Když jsem si zkusila druhé, už to nebylo tak jak u toho prvního, tak taťka řekl: "Berem toto." 
Byl to šok, byla jsem úplně dojatá, to si nedovedete představit, jakou mi udělal radost. Je to ten nejlepší táta na světě :) Od pondělí už jezdím na kole a je to super!


Neděle už byla trochu horší, i co se nálady týče. Od rána jsem byla nějaká přešlá, sama ani nevím proč. Uvařila jsem oběd, poprvé jsem dělala pečenou krkovičku :) Potom jsem polehávala, nebylo mi dobře a potom jsem sledovali hokej. Bohužel, český tým neobhájil ani 3. místo, škoda. Večer jsem si chtěla jet koupit do Sportisima lahev na kolo, tak jsme si řekli, že se stavíme i na jídlo. Cesta tam byla v pohodě, no ale hold při cestě zpátky už jsme ani nenastartovali, nejspíš nám odešel startér. Tak David volal mamce, aby nás odtahla, nejdříve jsme neměli lano, tak David letěl do OBI, tam neměli, tak nakonec dovezla jeho mamka. No všechno bylo OK než jsme přejeli most do kopce, potom jsme slyšeli nějaké křupnutí a už to bylo. Dojeli jsme k mechanikovi, vyšli jsme ven a chtělo se mi brečet. Urvaný celý přední nárazník. Fordík už je v opravně, tak snad nám ho dá mechanik do kupy :)



Víkend byl plný zvratů,ať už těch lepších, nebo horších.
Už je zase pracovní týden, doufám že to rychle uteče a bude zase víkend :)
Mějte se krásně, přidávám ještě selfie ze soboty, kdy jsme jeli s Davidem na večeři a na pohár a měli prostě super večer :)


Mějte krásný týden



6 komentářů:

  1. A co maminka ta není nej na světě????

    OdpovědětVymazat
  2. Niekto asi posluchal :-) Paradny bicykel...nech Ti dobre sluzi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hodná pořád :-D díky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolo je moc hezké! Přeji hodně najetých kilometrů :-) A s tím autíčkem jsme to měli podobné, pouze my o týden dřív. Když jsme vyrazili na "minidovču" - prodloužený víkend tak nás dovezlo kousek za Poděbrady a tam před jednou hospůdkou začalo stávkovat a už jsme ho nepřemluvili :-( Takže jsme se svezli domů s odtahovkou. Měj se moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)