pondělí 13. dubna 2015

Sobotní nákupy, nedělní odpočinek...

Zdravím všechny, jaký jste měli víkend? :)
Já jsem se v sobotu konečně vyspala, ležela jsem až do 9:30, nečekalo mě žádné vstávání do práce, pohodička. V 11 hodin jsme jeli s mamkou do města nakupovat. Potřebovala jsem koupit Davidovi dárek k jeho 25. narozeninám, který jsem měla už dávno vybraný a chtěli jsme se podívat do jednoho nového obchodu :) No, naše plány, že budeme do 14 hodin doma trošku nevyšli, dojela jsem v 16 hodin úplně hotová, ale moc spokojená :) To, že mě čekal úklid celého bytu bylo už vedlejší :) Konečně si mám co obléct, aspoň na chvíli :D Mamka mi pořád nadává, že chodím v tom samém, ale já jsem prostě taková, oblečení nakupuji nerada, asi jako jedna z mála holek :) A když něco potřebuji, tak jdu a koupím všechno naráz, jako teď :)


Nové spodní prádlo, tričko, šátek, baleríny, úúúžasné maskáčové gatě (mamka jim říká "nasrávačky") a naprosto úžasnou kabelku :) A také kabelku na make-up od mamči :)
Z kabelky mám největší radost, protože takovou jsem už dlouho hledala a byla úplná náhoda, že jsem ji objevila :) Kabelka v plánu nebyla, ale přece ji tam nenechám! Miluji kombinace růžové a hnědé barvy :)


Těmto sladkým náušnicím jsem také neodolala :)

Neděle už byla pohodovější,  úklid jsem zvládla v sobotu večer, takže jsem se mohla opět vyspat až dorůžova :) Uvařila jsem si oběd, jen takovou rychlovku, kuřecí maso zapečené s omáčkou ze 4 druhů sýrů :) Odpoledne jsem žehlila, upekla jsem buchtu a  večer mi dojela kamarádka na kafčo, od které jsem dostala krásné dárečky :) 



Ty ponožky jsou úplně slaďoučké, že? :)

Bohužel ani jsem se nenadála a už je po víkendu, je zase pondělí a mě čeká dlouhý týden :( 
A co vy, jaký jste měli víkend? :)
Vaše

8 komentářů:

  1. NO jo , v sobotu ses rozjela s nakupovaním...

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy, někdy se prostě zadaří a to je moc dobře! Měj se fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, někdy dojedu s prázdnou, někdy se 4 taškami :-)
      Pa, K.

      Vymazat
  3. Klárko skvěle jsi nakoupila--člověk si má dělat radost :o)
    a máš ráda krásné barvičky...
    měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Nakup sa teda vydaril :-) Tie mam rada ruzovu farbu :-) super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, konečně jsem sehnala to co jsem potřebovala :-)

      Vymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)