sobota 14. února 2015

Svátek zamilovaných

Ano, dnes je Valentýn, to určitě víte. Slavíte ho? Všude slyším, jak je to americký komerční svátek, ale není pěkné, když si člověk vyznává lásku se svou drahou polovičkou? Chápu, láska by se měla dokazovat po celou dobu vztahu, ne jen jeden určitý den v roce. David jezdí kamionem, tudíž se vidíme jen o víkendu, někdy ani to ne, proto jsme si také vzácnější. Možná i proto se snažím svému příteli dokazovat lásku častěji, ikdyž jen někdy úplnými drobnostmi. Občas mu napíši do peněženky vzkaz, někdy mu pošlu milou MMS, nebo přichystám menší překvapení.
Letos na Valentýna jsme si "naložili" klíče od bytu, ale i tak jsem se rozhodla pro něj připravit menší dárek. Jako obvykle ode mě dostal tričko, těch nemá nikdy dost, má jich více jak já!
Druhý dárek bylo vyrobené srdíčko plněné sladkostmi, to jsem odkoukala z FB. K jeho výrobě potřebujete:

 srdce Milka, já použila to větší

oboustrannou lepicí pásku

Oboustrannou lepicí páskou oblepím srdce Milka. Na okraj nalepím čokoládky Kinder, na velké srdce jsem potřebovala 6 velkých balíčků těchto čokoládek. A srdíčko jsem vyplnila vším, co má David rád, kreativitě se meze nekladou. Tady je výsledek, posuďte sami:





Sladkého Valentýna i Vám, Vaše

9 komentářů:

  1. Tak už mám tip na dalšího Valentýna, děkuji!:) Vypadá to dost dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vypadá to fakt pěkně, mě by se takový dárek hodně líbil ;-)

      Vymazat
    2. Krásnou kytku a bonbonieru :-)

      Vymazat
    3. Já už jsem si zvykla :-D

      Vymazat
    4. Já jsem ráda, že se snaží, že něco vůbec vymyslí a ještě ten psí pohled a úsměv s jakým to dává:D

      Vymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)