pátek 13. února 2015

Lásce na stopě - Alexandra Potter

Anotace
Spisovatelka Ruby Millerová ztratila nejen víru v lásku, ale i jakoukoliv invenci ke psaní. Na radu své agentky a sestřino pozvání odjíždí na dovolenou do Indie. 
To co začíná jako poklidná dovolená na romantických plážích, se náhle mění na nevídaná dobrodružství… 

Ztracená zavazadla, sestra na útěku a pohledný americký návštěvník přivedou Ruby na magickou a spletitou cestu napříč Indií. V prostředí pevností, věštců a nesčetných svatebních obřadů, Ruby poodhalí tajemné příběhy o lásce, nabyté i ztracené.

Přesto, že se tyto tajuplné příběhy všelijak zamotávají, nakonec všechna tajemství stejně vyplouvají na povrch a Ruby nachází klíč poznání. To co začalo jako cesta k nalezení sestry, stává se cestou k objevení sama sebe – a k opětovnému nalezení lásky.


Můj názor
Před pár dny jsem dočetla tuto knihu. Po strááášně dlouhé době jsem dostala chuť na slaďárnu, takže tato knížka pro mě byla jako stvořená. Ikdyž přiznávám, že konec knihy byl dost ujetý, to na mělo bylo už moc. Tolik náhodných setkání, náhodných událostí, nevím no. Každopádně na odreagování dobré, líbilo se mi, že děj je zasazen do Indie, musí to být krásná země. Kniha byla čtivá, takže od Alexandry Potter určitě ještě nějakou knihu přečtu.


1 komentář:

  1. Zrovna mám připravenou knížku od této spisovatelky Není přání jako přání, tak jsem na ní zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)