středa 18. února 2015

Jane - April Lindnerová


Anotace
Novodobé zpracování klasického příběhu o Janě Eyreové je současným milostným příběhem s dramatickou zápletkou. Jane Mooreová se po smrti rodičů vzdá studia na výtvarné škole a přijme místo chůvy malé holčičky, jejímž otcem je stárnoucí bývalý rocker. Dívka se sžívá s malou Maddy a chodem domácnosti Thornfield Parku, postupně začne podléhat kouzlu zkušeného podmanivého muže a poprvé v životě se zamiluje. Dům ale skrývá tajemství, které život všech obrátí naruby.

Můj názor
Kniha se mi velmi líbila, super čtivý příběh. Nechyběla první láska, ani zklamání. Také se mi hodně líbilo, že kniha nebyla jen samé "cukříkování", jak to v některých dívčích románech bývá, ale občas i nastaly strašidelné scény, zvlášť pro mě, já jsem velký posera :D Místy mi bylo i smutno, když popisovala své dětství, kdy ji matka přehlížela a upřednostňovala její sestru.
Celkově se mi ale kniha hodně líbila, takže doporučuji.


3 komentáře:

  1. Díky za tip na knížku - čtu moc ráda a občas netuším, co si v knihovně půjčit. Jsem ráda, že jsem našla tvůj blog. ahoj a hezký poslední únorový týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemáš vůbec zač. Já bez knížek jako bych nežila, tak jsem si řekla, že by bylo dobré si zapisovat, které jsem už přečetla, protože je jich fakt hodně :) Tobě taky krásný týden, Klára

      Vymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)